مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-16دانش

فارس من| نگرانی های اساتید مادر و واکنش مسؤولان


مادرانی که بعد از فرزندآوری تصمیم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می گیرند، در سامانه فارس من خواستار افزایش سن جذب زنان در هیأت علمی دانشگاه ها با توجه به تعداد فرزندان شان شدند که این موضوع را از مسؤولان پیگیری کردیم.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شرایط سنی جذب هیأت علمی دانشگاه های دولتی 1402، برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای (گروه پزشکی) یا مدرک سطح 3 حوزه حداکثر 30 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی و مدرک سطح 4 حوزه حداکثر 45 سال است.

  بر اساس تصویب هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، شرط سنی جذب در هیأت علمی دانشگاه ها ویژه افرادی که دارای مدرک دکتری هستند از 40 سال به 45 سال افزایش یافته است.

 برای افرادی که با سن 35-30 سال با مدرک دکتری متقاضی عضویت هیأت علمی هستند 7 امتیاز علمی و  افرادی که دارای 40-35 سال سن هستند، 3 امتیاز علمی در نظر گرفته می شود.

حداکثر سن قابل قبول داوطلبان برای مدارک دانشگاهی مختلف متفاوت بوده و داوطلبانی که سن بیشتری از حداکثر سن تعیین شده برای مدارک مختلف داشته باشند، نمی توانند به عنوان هیأت علمی در دانشگاه های دولتی جذب شوند.

طبق روال همیشه موضوعات مربوط سن جذب زنان در هیأت علمی دانشگاه ها دغدغه کاربران سامانه فارس من بوده و برخی از کاربران سامانه من با ثبت پویشی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نگرانی های اساتید مادر و واکنش مسؤولان

فارس من| نگرانی های اساتید مادر و واکنش مسؤولان